De beste specialisten

repareren jouw voertuig

Wat maakt het dat onze klanten ons met een 9.3/10 beoordelen voor reparaties en service? Omdat wij jou vanaf het moment dat de autoschade melding bij ons binnen komt tot het afleveren van je gerepareerde auto helpen en begeleiden. We vertellen altijd de juiste prijzen van te voren zodat u niet voor verrassingen komt te staan, we helpen bij verzekeringswerk en bij het betalen van reparaties uit eigen zak, bieden wij advies voor de meest voordelige reparaties. Daarnaast staat kwaliteit bij ons centraal; we werken dan ook met een team van zeer professionele specialisten. Het overgrote deel werkt meer dan 15 jaar bij ons.

Ons team

Björn Klaver, Commercieel bedrijfsleider & mede-eigenaar. Björn werkt sinds 1997 bij het bedrijf. Hij is begonnen als receptionist en is inmiddels mede-eigenaar. Hij is verantwoordelijk voor het commerciële reilen en zeilen van Autoschade Roos. Grote kans dat je bij binnenkomst Björn treft voor antwoord op al je vragen.

Nikki Smit – Appelman, Receptioniste Nikki werkt sinds juli 2010 bij Autoschade Roos als receptioniste en is een ster in het beantwoorden van al je vragen. Service, goedslach en altijd meedenkend in oplossingen. Een top aanspreekpunt bij schade.

Miranda Beers, Receptioniste Miranda werkt sinds 2014 bij Autoschade Roos als receptioniste en heeft ondertussen alle soorten schades voorbij zien komen. Heb je een vraag of wil je een prijsindicatie? Dan helpt Miranda je gelijk aan de balie of telefoon.

Desmond Beers, Plaatwerker + voorbewerker

Björn Klaver, Commercieel bedrijfsleider & mede-eigenaar. Björn werkt sinds 1997 bij het bedrijf. Hij is begonnen als receptionist en is inmiddels mede-eigenaar. Hij is verantwoordelijk voor het commerciële reilen en zeilen van Autoschade Roos. Grote kans dat je bij binnenkomst Björn treft voor antwoord op al je vragen.

Björn Klaver, Commercieel bedrijfsleider & mede-eigenaar. Björn werkt sinds 1997 bij het bedrijf. Hij is begonnen als receptionist en is inmiddels mede-eigenaar. Hij is verantwoordelijk voor het commerciële reilen en zeilen van Autoschade Roos. Grote kans dat je bij binnenkomst Björn treft voor antwoord op al je vragen.

Björn Klaver, Commercieel bedrijfsleider & mede-eigenaar. Björn werkt sinds 1997 bij het bedrijf. Hij is begonnen als receptionist en is inmiddels mede-eigenaar. Hij is verantwoordelijk voor het commerciële reilen en zeilen van Autoschade Roos. Grote kans dat je bij binnenkomst Björn treft voor antwoord op al je vragen.

Björn Klaver, Commercieel bedrijfsleider & mede-eigenaar. Björn werkt sinds 1997 bij het bedrijf. Hij is begonnen als receptionist en is inmiddels mede-eigenaar. Hij is verantwoordelijk voor het commerciële reilen en zeilen van Autoschade Roos. Grote kans dat je bij binnenkomst Björn treft voor antwoord op al je vragen.

Björn Klaver, Commercieel bedrijfsleider & mede-eigenaar. Björn werkt sinds 1997 bij het bedrijf. Hij is begonnen als receptionist en is inmiddels mede-eigenaar. Hij is verantwoordelijk voor het commerciële reilen en zeilen van Autoschade Roos. Grote kans dat je bij binnenkomst Björn treft voor antwoord op al je vragen.

Björn Klaver, Commercieel bedrijfsleider & mede-eigenaar. Björn werkt sinds 1997 bij het bedrijf. Hij is begonnen als receptionist en is inmiddels mede-eigenaar. Hij is verantwoordelijk voor het commerciële reilen en zeilen van Autoschade Roos. Grote kans dat je bij binnenkomst Björn treft voor antwoord op al je vragen.

Björn Klaver, Commercieel bedrijfsleider & mede-eigenaar. Björn werkt sinds 1997 bij het bedrijf. Hij is begonnen als receptionist en is inmiddels mede-eigenaar. Hij is verantwoordelijk voor het commerciële reilen en zeilen van Autoschade Roos. Grote kans dat je bij binnenkomst Björn treft voor antwoord op al je vragen.

Björn Klaver, Commercieel bedrijfsleider & mede-eigenaar. Björn werkt sinds 1997 bij het bedrijf. Hij is begonnen als receptionist en is inmiddels mede-eigenaar. Hij is verantwoordelijk voor het commerciële reilen en zeilen van Autoschade Roos. Grote kans dat je bij binnenkomst Björn treft voor antwoord op al je vragen.

✓ Altijd vóóraf een duidelijke prijsopgave

✓ 7 Jaar garantie op je schadeherstel

✓ Geniet van service 9.2/10 klantentevredenheid

Schade melden