Geen zorgen tijdens je autoschade.

Wij beantwoorden graag alvast wat
Veelgestelde vragen
Je hebt autoschade en wat nu? Vaak heeft u dan wat vragen over de kosten, wie wat regelt en hoe snel je weer je auto terug hebt. Hieronder staan alvast wat antwoorden. Staat jouw antwoord er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op via 072 56 22 10.
Ik heb autoschade, wat nu?
Indien je de schade aan je auto wilt claimen bij je verzekeringsmaatschappij dient je een schadeformulier in te vullen. Deze zit meestal bij je autopapieren. Heb je er geen? Dan kun je bij ons er altijd een ophalen.
Is er een tegenpartij? Dan vult je samen het schadeformulier in. Voor beide partijen is ruimte, en het formulier is met doordruk in 2-voud. De achterzijde van je formulier kun je later op je gemak invullen.
Hoe helpen jullie als ik met autoschade kom?
Wij helpen je met zaken als het melden van de schade, het regelen van een expert, inzetten van vervangend vervoer tijdens de reparatie, afhandelen van de financiële kant, en in geval van total-loss het vinden van een opkoper en zelfs met het vinden van een nieuwe auto.
Neem hiervoor direct contact met ons op via 072 56 222 10 of vul het online schadeformulier in en dan komen we binnen een werkdag bij je terug met een kostenplaatje.
Direct contact?
Wij helpen je graag verder
072 5622210
Bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 07.30 – 18.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 13.00 uur.
✓ Altijd vóóraf een duidelijke prijsopgave
✓ 7 Jaar garantie op je schadeherstel
✓ Geniet van service 9.2/10 klantentevredenheid
Hoe berekenen jullie de kosten van mijn schade?
Bij een schade, is het het handigst wanneer wij deze te zien krijgen zodat we een duidelijke analyse en kostenplaatje hierbij kunnen berekenen. Dit kan doormiddel van het schadeformulier, foto’s of wanneer je bij ons langs komt. We doen niet aan kosten achteraf, de totale kosten zijn vóór de reparatie bij jou duidelijk.
Ook is het niet altijd voordelig om bij alle autoschade direct je verzekering in te schakelen met het oog op je schadevrije jaren. Afhankelijk van de grootte van de claim, kan dit namelijk gevolgen hebben voor je premiekorting.
Toch zijn er altijd oplossingen en denken we hier graag met je in mee. Alternatieve reparaties kunnen we ook aanbieden, zonder dat je hiervoor de hoofdprijs voor moet betalen.
Hoe zit het met vervangend vervoer tijdens mijn reparatie?
Wij kunnen altijd vervangend vervoer regelen wanneer jij dat nodig hebt! We hebben meer dan vijftien personen- en bedrijfsauto’s, zodat je altijd op weg blijft. Het vervoersmiddel naar keuze is bovendien gratis beschikbaar, kijk dat scheelt weer! Alleen brandstofkosten zijn voor eigen rekening en je eigen risico is van kracht bij eventuele schades.
Is een vervangende auto niet noodzakelijk en wil je er toch even op uit tijdens de wachttijd van je autoreparatie? Stap dan op één van onze gratis leenfietsen.
Je kunt ook gebruik maken van onze haal en brengservice, zo blijf je altijd mobiel.
Heb ik garantie op mijn schade reparatie?
Ja! Bij ons geniet je wel tot 7 jaar garantie op je schadeherstel. Langer dan dat vindt je nergens. Wij bieden namelijk 3 jaar extra garantie bovenop de al zeer volledige 4 jaar FOCWA garantie. Dat is samen dus 7 jaar garantie!
Kunnen jullie elk automerk repareren?
Ja, wij herstellen alle autoschades, ongeacht het automerk en ongeacht de grootte van de schade. Van Mini tot Jaguar, van personenauto tot bedrijfswagen, van kras tot crash, we staan voor je klaar.
Onze reviews
